


01
Sprawdź artykuł Dagmary Kałkus, Senior SEM Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, co czyni kampanię generowania leadów skuteczną oraz jakich narzędzi używać, aby uzyskać najlepsze wyniki.



02
[Nowość w supporcie Google] Reklamodawcy mogą teraz korzystać z narzędzia do pomiaru zasięgu w różnych mediach w Google Ads. Pozwala ono mierzyć częstotliwość wyświetleń i zasięg w kampaniach wideo bez ryzyka duplikowania danych.



03
[Nowość w GA4] W sekcji “Reklama” pojawiła się nowa zakładka “Segmenty reklamowe”. Pozwala ona na sprawdzenie list użytkowników na potrzeby remarketingu i personalizacji reklam.



04
Google testuje wyświetlanie kampanii lokalnych w Google Maps. Reklamy będą tworzone automatycznie na podstawie danych reklamowych i opinii klientów. Na razie funkcja jest dostępna jedynie w systemie iOS.



05
Google Ads zaktualizował algorytmy dopasowywania zapytań. Wprowadzone zmiany umożliwią lepsze zrozumienie intencji użytkowników i tym samym przyczynią się do poprawy skuteczności reklam.



06
GA4 wprowadził nowe funkcje, które mają pomóc podejmować lepsze decyzje biznesowe. Obejmują one wsparcie AI do analizy danych, narzędzie do planowania budżetu, ulepszony import kosztów z różnych kanałów reklamowych oraz konwersje rozszerzone dla dokładniejszego śledzenia konwersji.
❯ Four ways Google Analytics delivers actionable insights for your business