


01
Sprawdź artykuł Krystiana Kubraka – Certified SEM Expert w DevaGroup i dowiedz się, jak w 4 krokach przeprowadzić analizę słów kluczowych dla PPC.



02
Dowiedz się, jaki wpływ miały długie weekendy na e-commerce w Polsce, jakie tendencje zakupowe mają Polacy oraz co eksperci prognozują na przyszłość.
❯ Polacy kupują w internecie częściej, ale wydają mniej. Zagraniczne platformy zyskały 10 proc.



03
Przyznano „Oscary Marketingu”, czyli nagrody w rankingu Best Brands Poland 2024. Sprawdź, jakie marki pokochali Polacy oraz jakie cechy i wartości sprawiają, że konsumenci stają się lojalni wobec danych brandów.
❯ Best brands Poland 2024: znamy najsilniejsze marki w Polsce



04
Co jedenasty Polak regularnie i aktywnie korzysta z social mediów. Co pięćdziesiąty traktuje swoją aktywność w mediach społecznościowych jak pracę. Sprawdź raport IRCenter „Nowe media 2024 – w pogoni za kontentem” i dowiedz się, jak Polacy korzystają z SoMe.
❯ Czy Polacy są aktywni w mediach społecznościowych? – raport IRCenter



05
Aż 82% polskich marketerów eksperymentuje lub w pełni wdrożyło sztuczną inteligencję w swojej pracy. Zobacz wyniki raportu Salesforce „State of Marketing” i dowiedz się, jak polscy marketerzy podchodzą do AI oraz czego oczekują.
❯ Wdrożenie AI priorytetem dla marketerów z Polski – raport „State of Marketing” Salesforce



06
YouTube przeprowadza testy A/B miniatur na wszystkich kanałach. Ma to przyczynić się do optymalizacji filmów pod kątem dłuższego czasu oglądania. Dowiedz się, jak może to wpłynąć na widoczność Twoich treści.