


01
Poznaj przydatne funkcje Menedżera reklam Meta, które ułatwiają nawigację i optymalizację kampanii reklamowych. Dowiesz się m.in. jak korzystać z formatowania warunkowego, tworzyć niestandardowe wskaźniki czy analizować wydatki i kliknięcia wg ID produktu.



02
Kampania Advantage+ automatycznie dopasowuje grupę odbiorców, umiejscowienia i ulepsza materiały reklamowe. Przeczytaj, jakie ograniczenia i korzyści niesie za sobą ta opcja.
❯ Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?



03
Dowiedz się, jak Facebook planuje przyszłość, stawiając na młodych dorosłych i zaawansowane technologie AI. Przeczytaj o nowych możliwościach dla twórców oraz zmianach, które ułatwią odkrywanie i angażowanie się w społeczności na platformie.



04
W kwietniu 2024 roku Polacy wydali w internecie 7,011 mld zł, co oznacza wzrost o 9,2% w stosunku do marca i 14,2% rok do roku. Sprawdź raport dot. e-handlu i poznaj więcej szczegółów.



05
W pierwszym kwartale 2024 roku rynek reklamy w Polsce wzrósł o 11,5%, osiągając wartość ponad 2,8 mld zł.Reklama internetowa (bez wideo online) wzrosła o 7,6%, osiągając 865,4 mln zł. Sprawdź najnowszy raport stworzony przez Publicis Groupe.
❯ Polska reklama urosła o 11,5 proc. Ponad połowa budżetów na wideo



06
Dowiedz się, jak grupa 45+ zdobywa TikToka, przełamując stereotypy i stając się istotną częścią społeczności tej platformy. Sprawdź, co przyciąga pokolenie silver do tworzenia treści i budowania więzi online.