


01
Sprawdź, jak dbając o kluczowe wskaźniki efektywności, takie jak wskaźnik konwersji czy wartość koszyka, możesz zoptymalizować działania i zwiększyć rentowność swojego e-commerce.
❯ KPI w e-commerce – co jest miarą sukcesu w sklepie internetowym?



02
Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski, rozszerzając możliwości kontroli filtrów asortymentu, umożliwiających kontrolę treści obok ich reklam. Teraz dostępne są one również w języku polskim.
❯ Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski



03
Meta wprowadza udoskonalone narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji dla reklamodawców, umożliwiając generowanie obrazów i tekstów oraz dodatkowe opcje biznesowe, mające na celu poprawę wydajności reklam.



04
TEMU, globalny gigant e-commerce, wydał prawie 2 miliardy dolarów na reklamy w Meta Ads w 2023 roku, co sprawiło, że stał się jednym z największych reklamodawców na świecie. Sprawdź, z czym może wiązać się nagły wzrost aktywności reklamowej dla branży e-commerce.



05
Google rozpoczął egzekwowanie nowej polityki nadużywania reputacji witryny poprzez obniżanie pozycji lub usuwanie z indeksu Google części witryn z wyników wyszukiwania.
❯ Google begins enforcement of site reputation abuse policy with portions of sites being delisted



06
Sprawdź, jak kreatywność, współpraca z twórcami i szybkie reagowanie na trendy mogą zwiększyć skuteczność reklam. Automatyzacja wspierana przez sztuczną inteligencję może być pomocna, ale kluczowa jest nadal ludzka kreatywność.
❯ Im mniej idealnie, tym lepiej. Trzy kreatywne zasady, które pozwolą zwiększyć skuteczność reklam