Semówka 24.19 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 05.2024
 
Semówka 24.19 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.19
– czyli co warto przeczytać

01

Sprawdź, jak dbając o kluczowe wskaźniki efektywności, takie jak wskaźnik konwersji czy wartość koszyka, możesz zoptymalizować działania i zwiększyć rentowność swojego e-commerce.

02

Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski, rozszerzając możliwości kontroli filtrów asortymentu, umożliwiających kontrolę treści obok ich reklam. Teraz dostępne są one również w języku polskim.

03

Meta wprowadza udoskonalone narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji dla reklamodawców, umożliwiając generowanie obrazów i tekstów oraz dodatkowe opcje biznesowe, mające na celu poprawę wydajności reklam.

04

TEMU, globalny gigant e-commerce, wydał prawie 2 miliardy dolarów na reklamy w Meta Ads w 2023 roku, co sprawiło, że stał się jednym z największych reklamodawców na świecie. Sprawdź, z czym może wiązać się nagły wzrost aktywności reklamowej dla branży e-commerce.

05

Google rozpoczął egzekwowanie nowej polityki nadużywania reputacji witryny poprzez obniżanie pozycji lub usuwanie z indeksu Google części witryn z wyników wyszukiwania.

06

Sprawdź, jak kreatywność, współpraca z twórcami i szybkie reagowanie na trendy mogą zwiększyć skuteczność reklam. Automatyzacja wspierana przez sztuczną inteligencję może być pomocna, ale kluczowa jest nadal ludzka kreatywność.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry