


01
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza cel utrzymania, który ma zwiększyć lojalność klientów. Będzie on miał wiele trybów w kampanii Performance Max, a pierwszym z nich będzie tryb odzyskiwania, który ma pomóc odzyskać nieaktywnych klientów i ponownie wzbudzić ich zainteresowanie firmą.



02
[Nowość w supporcie Google] Na niektórych kontach Google Analytics 4 pojawiła się nowa zakładka “Skuteczność konwersji” w sekcji REKLAMY. Raport skuteczności konwersji to gotowy, szczegółowy raport pokazujący liczbę konwersji.



03
Google wprowadziło nowe narzędzia do tworzenia obrazów generatywnych dla reklamodawców Demand Gen na całym świecie. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą szybko tworzyć wysokiej jakości grafiki za pomocą zaledwie kilku kliknięć.



04
Poznaj jeszcze bardziej spersonalizowane opcje zakupów dzięki narzędziom Google. Dostępne od 27 marca narzędzia mają ułatwić odnalezienie odpowiednich produktów na podstawie preferencji Klienta.
❯ Get more personalized shopping options with these Google tools



05
Sprawdź, dlaczego Gen Z coraz częściej wybiera media społecznościowe zamiast przeglądarek do wyszukiwania informacji o markach. Nowy trend wymusza na firmach dostosowanie strategii i zwrócenie szczególnej uwagi na atrakcyjność treści.
❯ Gen Z wybiera media społecznościowe zamiast przeglądarki przy szukaniu informacji



06
Odkryj, jak marki mogą w pełni wykorzystać reklamy w YouTube Shorts, korzystając z nowych opcji YouTube Select Shorts oraz sprawdzonych metod opisanych przez Google.