


01
[Nowość w supporcie Google] Google Ads wprowadza aktualizacje interfejsu, zmieniając „Linked Accounts” na „Data manager” i dodając nowe funkcje zarządzania danymi first-party oraz tagami Google. Znacząco rozszerzono też możliwości importu danych z różnych źródeł.



02
[Nowość w supporcie Google] Google Ads zaktualizował zarządzanie listami klientów, przenosząc funkcje do „Data manager” i dodając nowe opcje integracji z zewnętrznymi źródłami danych, takimi jak Amazon Redshift i BigQuery.



03
[Nowość w supporcie Google] Google Ads rozszerza funkcjonalność wykluczeń adresów IP, umożliwiając ich stosowanie nie tylko na poziomie kampanii, ale również na poziomie całego konta.



04
[Nowość w supporcie Google] Google opublikowało nowy przewodnik po kampaniach Demand Gen. Sprawdź jak wykorzystać pełny potencjał swoich kampanii.
❯ Extend your social strategy and generate and convert demand



05
Aktualizacja Google Analytics – konwersje w istniejących modułach raportów i eksploracji staną się kluczowymi zdarzeniami. Dzięki temu Google chce wprowadzić ujednoliconą definicję konwersji w Google Ads oraz Analytics, co wyeliminuje różnice w raportowaniu.



06
Discord, platforma dla graczy, zaskakuje wprowadzając reklamy, by zwiększyć swoje przychody. Pomimo dotychczasowej polityki unikania reklam, firma postanowiła podążać za konkurentami, zgodnie z informacjami przekazanymi przez „Wall Street Journal”.