Semówka 24.14 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 04.2024
 
Semówka 24.14 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.14
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] Google Ads wprowadza aktualizacje interfejsu, zmieniając „Linked Accounts” na „Data manager” i dodając nowe funkcje zarządzania danymi first-party oraz tagami Google. Znacząco rozszerzono też możliwości importu danych z różnych źródeł.

02

[Nowość w supporcie Google] Google Ads zaktualizował zarządzanie listami klientów, przenosząc funkcje do „Data manager” i dodając nowe opcje integracji z zewnętrznymi źródłami danych, takimi jak Amazon Redshift i BigQuery.

03

[Nowość w supporcie Google] Google Ads rozszerza funkcjonalność wykluczeń adresów IP, umożliwiając ich stosowanie nie tylko na poziomie kampanii, ale również na poziomie całego konta.

04

[Nowość w supporcie Google] Google opublikowało nowy przewodnik po kampaniach Demand Gen. Sprawdź jak wykorzystać pełny potencjał swoich kampanii.

05

Aktualizacja Google Analytics – konwersje w istniejących modułach raportów i eksploracji staną się kluczowymi zdarzeniami. Dzięki temu Google chce wprowadzić ujednoliconą definicję konwersji w Google Ads oraz Analytics, co wyeliminuje różnice w raportowaniu.

06

Discord, platforma dla graczy, zaskakuje wprowadzając reklamy, by zwiększyć swoje przychody. Pomimo dotychczasowej polityki unikania reklam, firma postanowiła podążać za konkurentami, zgodnie z informacjami przekazanymi przez „Wall Street Journal”.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry