


01
W 2023 roku Google usunął lub zablokował ponad 5,5 miliarda naruszających zasady reklam, ograniczając widoczność ponad 6,9 miliarda innych reklam. Ich działania miały na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom, wydawcom i reklamodawcom.



02
Wprowadzenie Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) przez Unię Europejską w 2024 r. istotnie zmienia zasady funkcjonowania e-commerce, nakładając nowe obowiązki na duże platformy internetowe oraz dostawców usług pośrednich.



03
Google eksperymentuje z nowymi funkcjami w zakresie produktów, w tym z generatywną sztuczną inteligencją, aby ułatwić użytkownikom znajdowanie produktów i dostosować wyniki wyszukiwania do ich preferencji.
❯ Google Tests Out New Shopping Discovery Elements, Including Generative AI for Product Search



04
LinkedIn wprowadza nowe rozwiązanie do monitorowania skuteczności kampanii bez plików cookie stron trzecich. Dynamiczne UTM, upraszczają dodawanie niestandardowych elementów śledzących do adresów URL kampanii, poprawiając dokładność śledzenia.



05
Analityka behawioralna, choć początkowo niechętnie przyjmowana przez marketerów, może podnieść sprzedaż o 580%, nadając procesowi bardziej ludzki i atrakcyjny charakter dzięki analizie danych behawioralnych.
❯ Analityka behawioralna, czyli jak frustracje użytkowników optymalizują biznes?



06
Optymalizacja SXO to proces łączący techniki SEO z użytecznością strony, poprawiający zarówno widoczność witryny w wyszukiwarkach, jak i doświadczenia użytkowników podczas korzystania z niej. Sprawdź od czego zacząć optymalizację pod wyszukiwarkę.