


01
Krystian Kubrak – SEM Specialist w DevaGroup, omawia znaczenie niestandardowych raportów i kolumn w panelu reklamowym Google Ads. Sprawdź, dlaczego dostępność dokładnych danych jest kluczowa dla skuteczności kampanii online.
❯ Raporty Google Ads na sterydach, czyli niestandardowe raporty i kolumny w praktyce



02
Sprawdź, jakie zmiany w Google Ads mogą znacząco wpłynąć na pracę marketerów w 2024 roku. W artykule znajdziesz wypowiedź Krystiana Kubraka – SEM Specialist w DevaGroup.



03
Google wprowadził nowe wskaźniki Core Web Vitals, by oceniać wydajność stron internetowych. Teraz, z INP zastępującym FID, ważne jest dostosowanie strony do tych kryteriów, co może poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch i konwersje.
❯ Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?



04
Google rozpoczęło wdrażanie pierwszej w tym roku aktualizacji algorytmu. Aktualizacja przydatnych treści Google jest teraz częścią aktualizacji podstawowej – wszystko to prowadzi do 40% redukcji nieprzydatnych treści w wynikach wyszukiwania.



05
Nicola Mendelsohn podkreśla potencjał AI do zwiększenia efektywności działań marketingowych i generowania większych zwrotów z inwestycji. Przekonuje, że innowacyjne narzędzia AI otwierają nowe możliwości i budują przewagę konkurencyjną.
❯ Dyrektorka w Meta radzi: prowadzisz biznes? Stawiaj na AI, bo inaczej zostaniesz w tyle



06
Instagram wprowadza nowe funkcje w Creator Marketplace. Twórcy i marki mogą teraz efektywniej nawiązywać współpracę, a platforma oferuje spersonalizowane rekomendacje, osobny folder dla wiadomości od marek oraz różne formy kampanii reklamowych.
❯ Instagram wprowadza inteligentne rekomendacje w Creator Marketplace