


01
Co zrobić, gdy podstawowe raporty w panelu Google Ads nie są wystarczające? Dlaczego warto korzystać z niestandardowych raportów? Sprawdź najnowszy artykuł naszego SEM Specialist – Krystiana Kubraka i dowiedz się, jak wyciągnąć więcej wniosków z danych.



02
[Zmiany w supporcie Google] W marcu bieżącego roku Google zaktualizuje część zasad dotyczącą niedopuszczalnych praktyk biznesowych w zakresie przedstawiania fałszywych informacji, aby uwzględnić nakłanianie użytkowników do przekazywania środków pieniężnych poprzez podszywanie się pod osobę publiczną, markę lub organizację.



03
Google zwróci środki reklamodawcom po wystąpieniu błędu nadmiernego obciążenia. Usterka, która miała wpływ na kampanie prowadzone w Display And Video 360 trwała od lipca do grudnia 2023 roku.
❯ Google will issue advertisers credit refunds after overcharging error



04
Instagram za pomocą sztucznej inteligencji wprowadza możliwość łatwiejszego wyszukiwania influencerów pasujących do kampanii reklamowych. Nowa funkcjonalność znajduje się w Instagram Creator Marketplace.
❯ Instagram wprowadza inteligentne rekomendacje w Creator Marketplace



05
LinkedIn uruchomił nową kampanię promocyjną dla swojego produktu w ramach subskrypcji LinkedIn Premium. Jest to pierwsza w historii tej platformy kampania promująca tę ofertę.
❯ LinkedIn Launches Ad Campaign for Premium Subscription Offering



06
Na pozycję zajmowaną przez stronę internetową w wyszukiwarce Google decyduje bardzo wiele czynników, które co jakiś czas ulegają aktualizacjom. Sprawdź jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals.
❯ Nowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?