


01
Sprawdź, jak eksperci SEO widzą rok 2024 w swojej branży. Przeczytaj przewidywania ekspertów na najbliższe miesiące, w tym wypowiedź Kamila Sroki – Head of SEO w DevaGroup.
❯ Pytamy ekspertów: SEO w 2024 roku. Czego możemy się spodziewać?



02
[Nowość w supporcie Google] Z końcem stycznia wszystkie kampanie Discovery zostały zaktualizowane do Demand Gen – sprawdź jak wykorzystać nowy typ kampanii.
❯ Use a product feed to show your products in Demand Gen campaigns



03
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza zmiany w elastycznych reklamach w wyszukiwarce. Od 1 lutego reklamy RSA będą miały możliwość wyświetlania jednego nagłówka, jeśli poprawi to jej skuteczność.
❯ Drive more performance from AI-powered Search ads with new asset changes



04
[Zmiany w supporcie Google] Pojawiła się opcja połączenia konta Google Ads z Business Manager – konto zostanie wtedy automatycznie połączone z wszystkimi aplikacjami w Business Manager.



05
Google testuje oznaczenie “wysoko oceniane” w reklamach lokalnych usług. Na razie nowa funkcjonalność dostępna jest tylko dla niektórych reklamodawców.
❯ Google tests ‘highly rated’ call out for Local Services ads



06
Komunikator Gadu-Gadu zmienia się w serwis ogłoszeniowy. Już teraz użytkownicy mogą publikować i przeglądać ogłoszenia. Właściciele nie zwalniają tempa – już teraz zapowiedzieli, że Gadu-Gadu przekształci się w aplikację społecznościową.
❯ Nowy serwis ogłoszeniowy od Gadu-Gadu – czy ma szansę przebić konkurencję?