


01
YouTube wprowadza nowe narzędzia do edycji, które pozwolą na przekształcenie długich klipów wideo w krótkie filmy shorts. Nowa funkcjonalność będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS.



02
LinkedIn ogłosił, że od lutego usuwa grupę podobnych odbiorców z opcji kierowania reklam. Platforma zachęca reklamodawców do skorzystania z alternatywnych opcji takich jak np. Predictive Audiences.
❯ LinkedIn’s Removing Its Lookalike Audience Targeting Option as of Next Month



03
Sotrender opublikował analizę największych profili na Facebooku w 2023 roku. Sprawdź jakie profile uzyskały największe wyniki w minionym roku.
❯ Największe profile na Facebooku w 2023 r. – analiza Sotrendera



04
YouTube uruchamia “AdBlitz” 2024 w celu zaprezentowania kampanii podczas Super Bowl. Wszystkie reklamy będą wyświetlane przed, w trakcie i po ważnym meczu, a widzowie będą mogli obejrzeć trzy kategorie reklam “Reklamy komediowe, “Reklamy dramatyczne” i “Reklamy inspirujące.”
❯ YouTube Launches 2024 ‘AdBlitz’ to Showcase Super Bowl Campaigns



05
Od 12 lutego w Strefie Okazji na portalu Allegro przestaną być pobierane opłaty za oznaczenia takie jak: “Hit”, Nowości” i “Rabat ilościowy”. Pozostanie jedynie oznaczenie “Okazja”.



06
TikTok nie przestaje zwiększać limitów czasowych na swojej platformie. W październiku zwiększył limit do 15 minut na film, a od stycznia testuje aż 30 minutowe filmy.