


01
Czy AI poradzi sobie z każdym kreatywnym zadaniem? Czy wygenerowanie zupełnie nowego tekstu lub grafiki zastąpi pracowników agencji reklamowych? Zobacz co na ten temat sądzi nasz SEO Specialist Jakub Barabasz.
❯ Czy sztuczna inteligencja może zastąpić mózg węglowy w content marketingu?



02
[Nowość w supporcie Google] Google zapowiedział, że w lutym 2024 roku zaktualizuje zasady dotyczące nieodpowiednich treści w przypadku reklam produktowych. Doprecyzowana zostanie również definicja zdarzeń o charakterze wrażliwym.



03
Sprawdź jakie trendy w 2023 wpłynęły na media społecznościowe. Zobacz, które z nich nadal będą obowiązywać w bieżącym roku.
❯ Trendy, które kształtowały social media marketing w 2023 i prognozy na 2024 rok



04
Meta w porozumieniu z ekspertami ds. rozwoju nastolatków, psychologii i zdrowia psychicznego ogłosiła nowe zabezpieczenia na Facebooku i Instagramie dla młodszych użytkowników.
❯ Nowe zabezpieczenia na Instagramie i Facebooku, dostosowane do wieku nastolatków



05
Platforma społecznościowa X, (wcześniej Twitter) ogłosiła, że w 2024 roku uruchomi płatności peer-to-peer. Jak zapowiedział Elon Musk, platforma X będzie aplikacją do wszystkiego.



06
Czy hasztagi na LinkedInie nadal są skuteczne? Czy warto je używać? Sprawdź na co zwrócić uwagę tworząc kolejną publikację.