


01
W jaki sposób uruchomić kampanię PMax, żeby mieć nad nią kontrolę? O tym przeczytasz w artykule naszego SEM Specialist – Pawła Serugi.
❯ Kontroluj roboty – czyli o tym, jak nie dać sobie wejść na głowę kampaniom Performance Max



02
Sprawdź przewidywania ekspertów dotyczące trendów na 2024 rok! W artykule swoimi spostrzeżeniami dzieli się Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager w DevaGroup.



03
[Zmiany w supporcie Google] Aktualizacja programu weryfikacji reklamodawców obejmuje akceptowanie weryfikacji nazw handlowych lub nazw „doing business as” (DBA).



04
Google oficjalnie rozpoczął wycofywanie plików cookie stron trzecich. Nowe narzędzie – Tracking Protection – domyślnie ogranicza pliki cookie innych firm i jest obecnie udostępniane 1% użytkowników przeglądarki Chrome na całym świecie.



05
Sprawdź, które portale internetowe i aplikacje były najbardziej popularne w polskim internecie w 2023 roku – to cenne dane dla wszystkich marketerów.
❯ Oto najpopularniejsze portale internetowe i aplikacje w polskim internecie



06
X dodaje nową opcję reklamową – możliwość kierowania kampanii wyłącznie do subskrybentów X Premium. Nowe ustawienie jest aktywne dla wszystkich reklamodawców po skonfigurowaniu kampanii.
❯ X Will Now Enable Advertisers to Target Only Premium Subscribers