


01
Nie da się zaprzeczyć, że 2023 rok był pełen zmian. Jak wyglądał rok 2023 w SEM? Sprawdź podsumowanie roku naszej Senior SEM Expert – Doroty Kiki.



02
[Nowość w supporcie Google] Google dodaje dodatkowe wymiary do narzędzi do tworzenia list odbiorców, segmentów, customowych raportów oraz Data API w Google Analytics 4.



03
Wraz z początkiem lutego na Allegro zostaną usunięte dwa bardzo ważne narzędzia dla sprzedających: przegląd cen oraz nisze asortymentowe. Aktualizacja dotyczy wszystkich krajów, w których obecnie są jeszcze dostępne.
❯ Allegro bez przeglądu cen. Znikną dwie opcje dla sprzedających



04
Poprzez ciągle rosnące niezadowolenie reklamodawców platformy X wzrosły przychody reklamowe LinkedIna. W ostatnim roku ceny reklam wzrosły aż o 30 procent.
❯ LinkedIn skorzystał na kontrowersjach wokół X i podniósł ceny reklam



05
Media społecznościowe cały czas się zmieniają i aktualizują. Sprawdź jakie nowości i innowacje pojawiły się na platformach społecznościowych w 2023 roku.
❯ Nowości na platformach społecznościowych w 2023 roku – przegląd najważniejszych zmian



06
Wraz z nowym rokiem zastanów się nad strategią marketingową swojej firmy. Poznaj 5 istotnych trendów, które pomogą Ci osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.