


01
TikTok wprowadza nowości dla reklamodawców. Za pomocą Search Ads Toggle, możliwe będzie wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania, co pozwoli na dotarcie do użytkowników o konkretnej tematyce i zwiększenie efektywności kampanii reklamowych.
❯ Search Ads Toogle – nowa możliwość udostępniania treści reklamowych na TikToku



02
Młodzi konsumenci w wieku 18-34 lat preferują zakupy online, zwłaszcza za pomocą smartfonów. Jakie są ich główne motywacje? Jak często dokonują zakupu? Tego dowiesz się z najnowszego raportu: \”Preferencje zakupowe w Internecie\”.
❯ Jak młodzi ludzie kupują w internecie? Oto wyniki badania Allegro



03
Fala oszustw phishingowych na użytkowników biznesowych Facebooka – oszuści podszywają się pod firmę Meta i wyłudzają dane oraz dostęp do kont.
❯ NASK ostrzega przed oszustami atakującymi biznesowych użytkowników Facebooka



04
TikTok wprowadza automatyczne generowanie napisy do wszystkich anglojęzycznych klipów i zapowiada rozszerzenie tej funkcji na inne kraje. Co ważne, twórcy będą mieli możliwość ich edycji.
❯ TikTok doda wygenerowane automatycznie napisy do każdego klipu w aplikacji



05
YouTube ogłosił wprowadzenie nowych produktów reklamowych wykorzystujących sztuczną inteligencję, które mają pomóc markom nawiązywać kontakt z odpowiednimi odbiorcami i optymalizować skuteczność kampanii na platformie.
❯ YouTube Announces New AI Tools to Help Advertisers Reach Audiences



06
Meta ogłosiła aktualizację swojej platformy do zarządzania profilami (Centrum kont), umożliwiając użytkownikom łatwiejsze zarządzanie danymi osobowymi na Facebooku i Instagramie.
❯ Meta Brings More Personal Data Control Elements to Its ‘Accounts Center’ Tool