


01
Czy wyszukiwarka internetowa Bing ma szansę osiągnąć sukces w Polsce? Sprawdź najnowszy artykuł Magdaleny Kościółek, SEO Associate w DevaGroup, w którym analizuje potencjał wyszukiwarki i wskazuje zależności między największymi korporacjami.



02
OpenAI ogłasza, że użytkownicy ChatGPT w wersji premium uzyskają dostęp do nowej funkcji w aplikacji. Browsing umożliwia korzystanie z Binga w celu researchu, bazując na aktualnych informacjach.
❯ ChatGPT na mobile’u może przeszukiwać internet, ale tylko przez Binga i w wersji premium



03
Zmiany w wyświetlaniu danych analitycznych w YouTube Studio. Wśród nowości cotygodniowe i comiesięczne podsumowania wyników.
❯ YouTube Rolls Out Changes to Studio Analytics to Reduce the Pressure of Data Comparison



04
Microsoft prezentuje nowe narzędzie reklamowe oparte na sztucznej inteligencji – Predictive Targeting. Narzędzie poprawia współczynniki konwersji i usprawnia proces targetowania, ale posiada potencjalne wady.
❯ Microsoft Unveils Predictive Targeting, AI-Based Advertising Tool



05
Google zaleca zaimportowanie danych konwersji z Google Analytics do Google Ads. Umożliwi to dostęp do informacji o konwersji z poziomu GA, bez konieczności analizy w GA4.
❯ Google recommends importing GA4 conversion data into Google Ads



06
Meta wprowadza nowe funkcje na Instagramie, Facebooku i Messengerze, dzięki którym młodsi użytkownicy oraz ich rodzice będą mogli zarządzać czasem i aktywnością w aplikacjach.
❯ Nowe funkcje dla łatwiejszego zarządzania czasem dla rodziców i nastolatków