


01
Google przedstawia plany i szereg nowych ulepszeń w wyszukiwarce, reklamach Google i kreacjach wizualnych opartych na sztucznej inteligencji.
❯ A Marketers Guide to the Key Announcements from Google I/O 2023



02
Amazon potwierdza prace nad narzędziami AI, które mają umożliwić tworzenie grafik i wideo z poziomu platformy. Ma to pomóc reklamodawcą w ulepszeniu ich ofert, a co za tym idzie – zwiększeniu sprzedaży na platformie.



03
Poznaj możliwości MiniGPT-4 – to generator tworzenia treści na podstawie zdjęć, który rozumie i interpretuje grafiki. Narzędzie bazujące na AI pozwala m.in. w szybki sposób tworzyć opisy produktów.
❯ MiniGPT-4 – nowy model AI do generowania opisów tekstowych ze zdjęć i obrazów



04
LinkedIn to wartościowe źródło ruchu biznesowego. Jak utrzymać wysoką jakość kampanii B2B minimalizując koszty reklamy? Sprawdź kompleksowy przewodnik po reklamach.
❯ Reklamy na LinkedInie – kompleksowy przewodnik dla zaawansowanych



05
Poznaj Ulaa – to nowa, bezpłatna przeglądarka firmy Zoho Corporation, która ma chronić prywatność użytkowników dzięki wbudowanym funkcjom blokowania śledzenia.
❯ Ulaa – nowa przeglądarka ukierunkowana na ochronę prywatności



06
TikTok bada wpływ platformy na cele biznesowe i sprawdza w jaki sposób generuje wyniki w kontekście sprzedaży, wydajności i jakości kreacji.
❯ TikTok Works: Jak TikTok generuje korzyści biznesowe dla reklamodawców