


01
[Nowość w supporcie Google] W Google Analytics 4 będziemy mogli analizować wyniki przeprowadzonych eksperymentów przy integracji z zewnętrznymi narzędziami do testów A/B.



02
[Zmiany w supporcie Google] Google Analytics daje możliwość zmiany zliczania konwersji z ‘’raz na sesję’’ na ‘’raz na zdarzenie’’. Jeśli nie dokonasz wyboru, Google automatycznie zastosuje domyślną metodę zliczania.



03
Google potwierdza, że testuje nowe funkcje reklam w sklepie Google Play. Nowy boks reklamowy zauważyli użytkownicy Androida w wyszukiwarce aplikacji.



04
TikTok wprowadza nową opcję reklam premium, która umożliwi markom rozmieszczenie reklam obok najpopularniejszych treści w aplikacji.
❯ Pulse Premiere: Connecting brands with Premium Publisher Content



05
Aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, Meta wprowadza nowe funkcje w Rolkach na Facebooku – etykiety, które wyjaśniają dlaczego widzimy dane treści, a także przyciski ‘’pokaż więcej’’ i ‘’pokaż mniej’’, które pozwolą dostosować rekomendacje.



06
TikTok pracuje nad funkcją, która stworzy awatary generowane przez sztuczną inteligencję na podstawie zdjęć użytkownika.