


01
O tym, jak wybrać odpowiednie parametry dla obrazów, zalecane formaty plików graficznych i narzędzia do ich optymalizacji opowiadają specjaliści SEO w DevaGroup – Kacper Grębski oraz Jakub Barabasz.



02
Google zamierza wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia reklam na bazie danych, obrazów, filmów i tekstów dostarczanych przez reklamodawców.
❯ Google wprowadzi algorytm, który będzie tworzyć reklamy na podstawie dostarczonych materiałów



03
LinkedIn dzieli się spostrzeżeniami na temat wykrywania spamu na swojej platformie, jednocześnie wskazując kilka interesujących aspektów, które wpływają na widoczność publikacji.
❯ LinkedIn Shares Insights into How its Feed Algorithm Works in Overview of Spam Tackling Efforts



04
W ciągu najbliższych trzech miesięcy najwięksi giganci wśród platform i wyszukiwarek internetowych tacy jak Google, Facebook czy Twitter będą musieli wywiązać się z nowych obowiązków narzuconych przez KE.



05
Czym jest segmentacja w e-mail marketingu i dlaczego warto ją wdrożyć? Zobacz jak poprawić skuteczność swoich newsletterów i wykorzystaj personalizację w swoich działaniach.
❯ Segmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubić



06
Szukasz alternatywy dla Twittera? Poznaj Bluesky – zdecentralizowaną platformę społecznościową, która właśnie debiutuje na Androidzie.
❯ Bluesky zamiast Twittera? Nowa platforma trafiła na Androida