


01
[Nowość w supporcie Google] W ciągu najbliższych tygodni Google udostępni kampanie Performance Max do celów związanych z podróżami dla wszystkich obiektów hotelowych.
❯ Docieraj do większej liczby gości dzięki kampaniom Performance Max do celów związanych z podróżami



02
[Nowość w supporcie Google] Google testuje (początkowo na niewielkiej liczbie kont) nowy wygląd panelu Google Ads w celu usprawnienia nawigacji i zarządzania kampaniami.
❯ Testowanie nowych układów konta w celu usprawnienia Twojej pracy



03
[Zmiany w supporcie Google] Ważne zmiany w opcjach lokalizacji – od marca 2023 r. kierowanie na „Zainteresowanie” przestanie być dostępne w Google Ads. Aby poprawić skuteczność reklam, zostanie ono zastąpione ustawieniem „Obecność lub zainteresowanie”.



04
W maju 2023 r. zasady Google Ads odnoszące się do złośliwego lub niechcianego oprogramowania zostaną podzielone na 3 sekcje: złośliwe oprogramowanie, zaatakowane witryny oraz niechciane oprogramowanie.
❯ Aktualizacja dotycząca nieprzestrzegania zasad sieci reklamowej (luty 2023 r.)



05
Francja wprowadza ustawę, która zobowiązuje platformy społecznościowe do blokowania aplikacji dzieciom poniżej 13 roku życia. Użytkownicy, którzy nie skończyli 15 lat, będą musieli uzyskać zgodę na korzystanie z aplikacji.
❯ TikTok i Instagram nie dla dzieci. Francja zaostrza ograniczenia wiekowe w social mediach



06
Google wprowadza nowe rozwiązania do usług Google Cloud oraz Google Workspace, które oparte zostały o sztuczną inteligencję. Sprawdź jakie możliwości dają firmom nowe funkcje.