


01
[Zmiany w supporcie Google] Google Optimize i Optimize 360 nie będą już dostępne po 30 września 2023 r. Aby kontynuować testy A/B należy wdrożyć oprogramowanie typu AB Tasty,Optimizely lub VWO.



02
O sposobach na zyskanie popularności, a także o samej aplikacji i jej budowie pisze Aleksandra Pizoń-Liwocha – SEM Specialist w DevaGroup.
❯ Jak stworzyć zwycięską formułę na pozyskiwanie zaangażowanych klientów produktów na TikToku?



03
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na branżę PR w ciągu kilku kolejnych lat? Zobacz jak AI może pomóc w pracy PR’owca.



04
TikTok zapowiedział, że wkrótce utworzy limity dla dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia. Funkcja ta ma zostać ustawiona domyślnie.
❯ Rewolucja na TikToku. Będzie limit korzystania przez dzieci i młodzież



05
Sposoby na wykorzystanie popularnego chatbota dla specjalistów Google Ads. Przeczytaj jak w praktyczny sposób wykorzystać to narzędzie.



06
Niektóre konta Google Ads otrzymały możliwość szybszego przejścia do ustawień kampanii. Sprawdź, czy na poziomie raportu kampanii pojawiła się ikona koła zębatego.