


01
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza nową witrynę związaną z prywatnością – Ads Privacy Hub dla firm. Strona jest obecnie dostępna w 16 krajach.



02
O zmianach, trendach i wyzwaniach dot. badań i analityki w 2023 roku opowiadają eksperci z branży, w tym Dorota Kika – senior SEM Expert w DevaGroup.
❯ Badania i analityka w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania



03
Reklamodawcy na Twitterze mogą wypróbować nowy format reklam – Search Keyword Ads, który został oparty na słowach kluczowych w wyszukiwarce.



04
Google odpowiada na popularność narzędzi AI, którą napędza ChatGPT i rozpoczyna testy nowej usługi o nazwie „Bard”.
❯ Konkurencja dla ChatGPT? Google uruchamia narzędzie „Bard”



05
Dla każdego posiadacza Google Analytics Universal, który nie podjął żadnych działań, Google automatycznie utworzy usługę Google Analytics 4 w wersji podstawowej. Możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach administracyjnych GA4.
❯ Automatyczna zmiana Universal Analytics na Google Analytics 4 od marca 2023



06
Nowy sposób zakupu najbardziej wyróżniającego się miejsca docelowego na YouTube, który daje wyłączne prawo własności do mastheadu w ciągu godzin poprzedzających momenty priorytetowe, w ich trakcie lub po nich.