


01
[Nowość w Google] Poznaj narzędzie GA4 Migrator for Google Analytics™, które umożliwia administratorom kont Google Analytics migrację uprawnień użytkowników oraz definicji odbiorców z usług Universal Analytics do usług GA4.



02
[Nowość w supporcie Google] Na stronie głównej pojawiły się informacje określone na podstawie własnych zachowań w Analytics. Umożliwiają sprawdzenie ruchu w witrynie, przechodzenie do różnych obszarów Analytics oraz przeglądanie statystyk.



03
[Nowość w supporcie Google] Poznaj nowe opcje i funkcje dzięki informacjom o konkretnych wersjach. Dowiedz się więcej o Google Analytics 4, który zbiera dane oparte na zdarzeniach z witryn i aplikacji.



04
Jakie kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2022 roku? Jakie wyzwania czekają na specjalistów w tym roku? Sprawdź podsumowania ekspertów, w tym CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca.



05
Dowiedz się gdzie sprawdzić wyświetlany nagłówek i poznaj możliwości ich optymalizacji w dynamicznych kampaniach Google Ads.
❯ Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – jak sprawdzić wyświetlany nagłówek



06
Google testuje nową wersję kreatora kampanii, w której nie ma możliwości utworzenia dynamicznych reklam w wyszukiwarce.