


01
Mimo pogłosek o opóźnieniu premiery, Google zaprezentowało swój nowy model sztucznej inteligencji – Gemini. Nowe narzędzie ma poradzić sobie z bardziej kreatywną pracą.



02
Sprawdź nowości w Google Search Generative Experience (SGE) – eksperymentalnej wersji wyszukiwarki od Google, która wykorzystuje AI do dostarczania precyzyjnych i kontekstowych odpowiedzi na pytania użytkowników.



03
Mark Zuckerberg ogłosił, że osobiste rozmowy i połączenia w Messengerze będą domyślnie szyfrowane. Meta planuje również dodanie nowych funkcji, takich jak edycja wiadomości, kontrola prędkości dla wiadomości głosowych i nowe układy zdjęć i wideo.
❯ Meta rozpoczęła wdrażanie domyślnego szyfrowania end-to-end w messengerze



04
Coraz więcej użytkowników, w tym eksperci marketingu internetowego i SEO, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Sprawdź możliwości wykorzystania AI w pozycjonowaniu stron WWW.
❯ Jak sztuczna inteligencja pomaga w pozycjonowaniu stron WWW?



05
Zobacz przewidywania dotyczące wzrostu udziału reklamy online w 2024 r. Czy digital wyprze telewizję? Sprawdź najnowszą edycję raportu „Global Ad Forecasts”.
❯ Polski rynek reklamowy w przyszłym roku ma zyskać 7,2 proc. Pomogą Euro 2024 i igrzyska olimpijskie



06
Performance Max stale ewoluuje – dowiedz się więcej o aktualnie dostępnych funkcjach i o tym, jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich kampaniach.
❯ Key Levers To Steer AI in Performance Max And Boost Results