


01
Google wprowadziło „tematy wyszukiwania”, ta innowacja pozwala w prosty sposób skierować kampanię Performance Max na miejsca docelowe, do których wcześniej mogło nie być dostępu.
❯ Zdobywanie nowego wartościowego ruchu w kampaniach Performance Max dzięki tematom wyszukiwania



02
Przetestuj nowe narzędzie od Google – Ads Privacy Planner, które pozwala na stworzenie bardziej prywatnej i skutecznej reklamy w Google Ads.



03
Google zacznie egzekwować zasady dotyczące korzystania z certyfikowanych tagów śledzenia kliknięć. Wprowadzi tę zmianę w ciągu 12-18 miesięcy.
❯ Google Ads To Enforce Certified Click Tracker Policies Soon



04
Meta wprowadza nową opcję subskrypcji. Subskrybenci nie tylko unikają reklam, ale także ich dane nie są używane do celów reklamowych, co wpływa na możliwość korzystania z niektórych funkcji reklamowych i partnerstwa w reklamach.



05
YouTube zrzesza bardzo dużą grupę aktywnych użytkowników. Wybierając właściwy typ reklamy, jesteś w stanie dotrzeć do konkretnych odbiorców. Sprawdź, na które typy reklamy na YouTubie warto zwrócić uwagę.
❯ Reklamy wideo na YouTube – 4 typy jakie warto wybrać



06
Parlament Europejski ustanowił nowe prawo, które wymusza na platformach społecznościowych większą przejrzystość oraz odpowiedzialność w zakresie reklam.
❯ Globalne firmy będą zobowiązane do oznaczania reklam politycznych