


01
Jak tworzyć lepsze reklamy w Google Ads i wyróżnić się wśród konkurencji? Sprawdź artykuł Krzysztofa Marca – CEO DevaGroup, w którym dzieli się swoją wiedzą na temat optymalizacji tekstów reklamowych.



02
Czym jest powielanie treści i dlaczego należy go unikać? Przeczytaj kompendium wiedzy na ten temat od naszych specjalistów SEO – Natalii Golisz oraz Piotra Jacka.



03
Jak pozyskiwać wartościowe słowa kluczowe i z jakich narzędzi warto korzystać? Sprawdź metody i wskazówki od naszego SEM Associate – Krystiana Kubraka.



04
Algorytm GPT-4 dostępny jest teraz bez subskrypcji dzięki Bing AI. Wystarczy otworzyć stronę bing.com w przeglądarce Chrome, by zacząć korzystać z modelu AI od Microsoft.
❯ Bing AI melduje się w przeglądarce Chrome – nowe funkcje chatbota Microsoftu



05
W kwestii rozwiązań opartych na AI Google nie chce pozostać w tyle i zapowiada zmiany oraz nowe funkcje w swojej wyszukiwarce – wśród nich ulepszenia odpowiedzi generowanych przez sztuczną inteligencję.
❯ Google z nową funkcją opartą o sztuczną inteligencję, to odpowiedź na działanie konkurencji



06
W odpowiedzi na ograniczenia związane z plikami cookies, reklamodawcy eksplorują alternatywne metody targetowania, takie jak targetowanie kontekstowe czy identyfikatory ID.
❯ Targetowanie kontekstowe: Przyszłość reklamy bez plików cookies