Semówka 23.34 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 08.2023
 
Semówka 23.34 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.34
– czyli co warto przeczytać

01

Ostatnie lata przyniosły popularność formatu stories na platformach Snapchat, Instagram czy Facebook. Stopniowo ten format wprowadzają również inne platformy takie jak YouTube, a teraz może dołączyć do nich Google, wprowadzając nowy format „Web Stories” w swojej wyszukiwarce.

02

Raport „Social Media 2023” wskazuje, że choć YouTube i Facebook mają największy zasięg reklamowy, to właśnie mniejsze platformy, oferują unikalny potencjał docierania do specyficznych grup odbiorców.

03

Meta wprowadza model sztucznej inteligencji SeamlessM4T, który w ramach modelu open source może tłumaczyć i transkrybować blisko 100 języków w tekście i mowie, zapewniając tłumaczenia „mowy na mowę” lub „mowy na tekst”.

04

Sfera mobilna stała się integralną częścią naszego życia, a rynek aplikacji dynamicznie rośnie. Wprowadzenie retargetingu w aplikacjach mobilnych otwiera nowe możliwości dla reklamodawców.

05

Kampanie Discovery zostaną automatycznie zaktualizowane do kampanii Demand Gen, zachowując dane do optymalizacji. Kolejny etap rozpoczyna się w październiku 2023 r., gdy nowe kampanie będą dostępne dla wszystkich reklamodawców.

06

Nowa funkcja dla reklamodawców na TikToku wykorzystuje istniejącą kreację reklam In-Feed do wyświetlania reklam obok bezpłatnych wyników wyszukiwania filmów na podstawie odpowiednich zapytań użytkowników.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry