


01
Ostatnie lata przyniosły popularność formatu stories na platformach Snapchat, Instagram czy Facebook. Stopniowo ten format wprowadzają również inne platformy takie jak YouTube, a teraz może dołączyć do nich Google, wprowadzając nowy format „Web Stories” w swojej wyszukiwarce.
❯ Od Snapchata do… Google. Wyszukiwarka z opcją tworzenia stories



02
Raport „Social Media 2023” wskazuje, że choć YouTube i Facebook mają największy zasięg reklamowy, to właśnie mniejsze platformy, oferują unikalny potencjał docierania do specyficznych grup odbiorców.
❯ Reklama w social mediach – które serwisy cieszą się największymi zasięgami reklamowymi? (raport)



03
Meta wprowadza model sztucznej inteligencji SeamlessM4T, który w ramach modelu open source może tłumaczyć i transkrybować blisko 100 języków w tekście i mowie, zapewniając tłumaczenia „mowy na mowę” lub „mowy na tekst”.
❯ Meta udostępnia model AI, który rozumie blisko 100 języków



04
Sfera mobilna stała się integralną częścią naszego życia, a rynek aplikacji dynamicznie rośnie. Wprowadzenie retargetingu w aplikacjach mobilnych otwiera nowe możliwości dla reklamodawców.
❯ Retargeting w aplikacjach – nowe rozdanie w mobile marketingu?



05
Kampanie Discovery zostaną automatycznie zaktualizowane do kampanii Demand Gen, zachowując dane do optymalizacji. Kolejny etap rozpoczyna się w październiku 2023 r., gdy nowe kampanie będą dostępne dla wszystkich reklamodawców.
❯ Move Over Google Discovery Ads, Get Ready For Demand Gen Campaigns



06
Nowa funkcja dla reklamodawców na TikToku wykorzystuje istniejącą kreację reklam In-Feed do wyświetlania reklam obok bezpłatnych wyników wyszukiwania filmów na podstawie odpowiednich zapytań użytkowników.