


01
Nowość od Google – Google Search Generative Experience (SGE) to nowa wersja wyszukiwarki opartej na AI. Co się zmienia? Po wpisaniu zapytania, odpowiedź zostanie uzupełniona o obrazy lub wideo.
❯ Google AI pokaże więcej odpowiedzi wideo na zapytania w wyszukiwarce



02
Pinterest wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby wyświetlać bardziej dopasowane i spersonalizowane treści reklamowe, a dzięki współpracy z Amazonem użytkownik jednym kliknięciem może przejść na stronę produktu.



03
Sprawdź przewodnik Google po elastycznych reklamach w wyszukiwarce, który poprawi wyniki Twoich kampanii. Wśród omawianych zagadnień m.in. wskazówki dotyczące treści oraz wykorzystania sztucznej inteligencji do generowania tekstu reklamy.



04
X (wcześniej Twitter) wprowadza nowe funkcje bezpieczeństwa dla reklamodawców i rozszerza swoją współpracę z firmą zajmującą się reklamą cyfrową – Integral Ad Science. Czy w ten sposób zachęcą reklamodawców do powrotu na swoją platformę?



05
YouTube testuje możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji na swojej platformie. Jednym z pomysłów jest generowanie podsumowań filmów, które mają pomóc użytkownikom w wyborze odpowiedniego wideo.



06
TikTok ogłasza zmiany dla użytkowników korzystających z aplikacji na terenie UE – wszystko przez dyrektywę, która ma na celu walkę z nieodpowiednimi treściami w mediach społecznościowych.
❯ Jakie zmiany czekają użytkowników TikToka w związku z ustawą o usługach cyfrowych (DSA)?