Semówka 23.32 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 08.2023
 
Semówka 23.32 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.32
– czyli co warto przeczytać

01

Nowość od Google – Google Search Generative Experience (SGE) to nowa wersja wyszukiwarki opartej na AI. Co się zmienia? Po wpisaniu zapytania, odpowiedź zostanie uzupełniona o obrazy lub wideo.

02

Pinterest wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby wyświetlać bardziej dopasowane i spersonalizowane treści reklamowe, a dzięki współpracy z Amazonem użytkownik jednym kliknięciem może przejść na stronę produktu.

03

Sprawdź przewodnik Google po elastycznych reklamach w wyszukiwarce, który poprawi wyniki Twoich kampanii. Wśród omawianych zagadnień m.in. wskazówki dotyczące treści oraz wykorzystania sztucznej inteligencji do generowania tekstu reklamy.

04

X (wcześniej Twitter) wprowadza nowe funkcje bezpieczeństwa dla reklamodawców i rozszerza swoją współpracę z firmą zajmującą się reklamą cyfrową – Integral Ad Science. Czy w ten sposób zachęcą reklamodawców do powrotu na swoją platformę?

05

YouTube testuje możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji na swojej platformie. Jednym z pomysłów jest generowanie podsumowań filmów, które mają pomóc użytkownikom w wyborze odpowiedniego wideo.

06

TikTok ogłasza zmiany dla użytkowników korzystających z aplikacji na terenie UE – wszystko przez dyrektywę, która ma na celu walkę z nieodpowiednimi treściami w mediach społecznościowych.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry