


01
Już 1 lipca 2023 Google Analytics Universal zostanie wyłączone. Sprawdź porady naszego CEO – Krzysztofa Marca, dotyczące przejścia na nową wersję Google Analytics 4.
❯ Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?



02
Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK – o organizacji smoczej konferencji mówi Kamil Leśniak, Event & Marketing Manager z DevaGroup, z komentarzem CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca.
❯ AI i kreatywność w marketingu + Przewodnik po nowoczesnych eventach – „Marketer+”



03
Sprawdź jak przyciągnąć uwagę odbiorców i zachęcić ich do działania. O tym w najnowszym artykule opowiada nasza SEM Specialist z Deva Group – Aleksandra Dygudaj.
❯ Jak wyróżnić się w wyszukiwarce – jak tworzyć reklamy online, które będą często klikane i skuteczne?



04
Jakub Zeid – SEO Expert w DevaGroup podsumowuje 2022 rok w branży SEO i zwraca uwagę na rozwój sztucznej inteligencji oraz zmiany w Google.



05
O sposobach i możliwościach wykorzystania TikToka do celów biznesowych – Justyna Przygoda, Social Media & Content Specialist w DevaGroup oraz Aleksandra Pizoń-Liwocha, SEM Specialist w DevaGroup.
❯ Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?



06
Mobile first, marketing video i wyszukiwanie głosowe – sprawdź na co jeszcze należy zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu strony w 2023 roku.