


01
Grudzień to zawsze czas podsumowań i snucia planów na kolejny rok. Google już wie, jakie trendy digital marketingu będą przeważać w 2023:



02
O automatyzacji w marketingu słyszmy już od dawna, ale czy na pewno znamy same rzetelne fakty? Poznaj największe mity dotyczące automatyzacji i sprawdź swoją wiedzę:



03
Dowiedz się, ile razy użytkownik przeglądał Twoją stronę w trakcie jednej sesji. Kolejne dane, które sprawdzisz w Google Analytics 4!



04
Chaotyczne publikacje w social mediach to już przeszłość. Teraz odbiorcy doceniają kreatywność, systematyczność i odpowiednie wykorzystanie brand identity oraz brand purpose. Sprawdź, jak połączyć to wszystko i stworzyć strategię contentową na social mediach:



05
Limity danych w Looker Studio mogą przysporzyć wiele problemów analitycznych. Sprawdź, jak je obejść!



06
Noworoczne trendy publikuje również platforma LinkedIn. Przeczytaj, jak i co publikować, by osiągnąć lepsze zasięgi i więcej zaangażowania wśród użytkowników: