


01
Google Helpful Content – jak działa nowy algorytm i jak powinien reagować na niego sektor e-commerce? Tłumaczy i podpowiada nasz Head of SEO, Kamil:



02
Planer zasięgu, platforma do modyfikacji wideo i synergia między Internetem, a telewizją. Poznaj najważniejsze nowości i funkcje zaprezentowane podczas eventu YouTube.



03
Badania emoji, i to nie byle jakie! Adobe stworzyło i opublikowało obszerny raport na temat użycia konkretnych emotikon w zależności od regionu i grupy wiekowej. Warto przeczytać:



04
Pokaż jakiej muzyki słuchasz, a powiem Ci, które reklamy warto Ci wyświetlać. Nowa opcja Google pozwala na dotarcie z Video Ads to grupy docelowej o określonych preferencjach muzycznych.
❯ Google adds music genres as placement option for Video Ads



05
Eventy online to często wykorzystywana forma spotkań. Dowiedz się, jak zarządzać zasobami i optymalnie poprowadzić wydarzenie online.
❯ How to leverage your resources during and after a virtual event



06
Boom na platformę trwa w najlepsze, dlatego warto poznać wnioski z badań “Kim są polscy użytkownicy TikToka” przygotowany przez agencję GetHero we współpracy z Uniwersytetem SWPS: