


01
[Zmiany w supporcie Google ] Google wprowadził funkcję ulepszenia skalowania obrazu w Google Ads, która zwiększa rozmiar obrazów w kampanii, a przy tym zachowuje integralność obrazów zgodnie z wymaganiami kampanii:



02
[Nowość w supporcie Google] Google udostępnił instrukcję, jak skorzystać z nowej funkcjonalność dla reklam Discovery, a mianowicie w jaki sposób połączyć plik danych o produktach z kampanią:
❯ Używanie pliku danych o produktach do wyświetlania produktów w reklamach Discovery (wersja beta)



03
[Nowość w supporcie Google] Pojawiła się instrukcja dodawania ścieżki lektorskiej (w 10 różnych językach) do filmu w kampanii wideo:



04
Czas indeksacji nowej podstrony jest istotny zarówno dla SEOwców, jak i właścicieli stron internetowych. Ile czasu potrzeba, by Google zaczął wyświetlać nowe podstrony? Odpowiedź w artykule:



05
Konkursy, promocje, loterie. Jak się za nie zabrać, by nie zwariować? Pomóc może proces automatyzacji:



06
Prostsze przełączanie między profilami na Facebooku i Instagramie. Meta już testuje nowe rozwiązania: