


01
Nie tylko struktura, treść czy multimedia prezentowane w sklepie internetowym są istotne pod kątem optymalizacji pod wyszukiwarkę Google – przekonuje nasz Senior SEO Specialist Jakub w artykule:



02
Google już kolejny raz przekłada wycofanie third party cookies. Co to dla nas oznacza? Sprawdźcie w artykule:



03
Zmiany na wizytówkach Google, które pomogą właścicielom biznesów w automatycznym odpowiadaniu na najczęściej zadawane pytania:
❯ Google adds automated messaging through Business Profiles frequently asked questions



04
Rozpoczęty 27 lipca product reviews update miał udoskonalić algorytm dotyczący recenzji produktów. Podsumowanie działań znajdziecie w tym artykule:
❯ Google July 2022 product reviews update had very little ranking volatility, say data providers



05
Reels-owa rewolucja trwa w najlepsze! Tym argumentem Facebook tłumaczy wycofanie pewnych funkcji ze swojej platformy:



06
Omówienie najpopularniejszych modułów w WordPress – ile kosztują, czy rzeczywiście warto i co mogą nam ułatwić:
❯ Yoast, Rank Math, All in One SEO – czy warto korzystać z modułów SEO?