


01
E-commerce bez reklamy produktowej, to jak wakacje bez urlopu 😉 Przygotuj swój sklep internetowy na zakupy w Google. Konkretne działania wskazuje nasza SEM Associate, Aleksandra:



02
Google Ads wprowadza narzędzie ułatwiające tworzenie reklam wideo. Wystarczy skorzystać z jednego z dostępnych szablonów, a najbardziej popularny format reklamowy stworzysz w parę minut. Więcej informacji w artykule:



03
Instagramowe rolki to coraz popularniejszy format contentu. Warto nie tylko je tworzyć, ale też analizować ich wyniki. Z artykułu dowiesz się, jak to robić:



04
Wakacje czas start! Poznaj aplikacje mobilne, których potrzebujesz podczas urlopu, by sprawdzić pogodę, ułatwić podróż autem, wybrać najlepsze lokale gastronomiczne czy dokonywać zagranicznych płatności:



05
Ten rodzaj kampanii dopiero co pojawił się w Google Ads, a już zapewnia nowe, ciekawe funkcje. Mowa oczywiście o Performance Max, a w linku znajdziesz pełną listę świeżych możliwości, które warto wykorzystać:



06
Bezpłatne zwroty produktów to częsta karta przetargowa sklepów internetowych. Jak zarządzać tym udogodnieniem dla Klientów, by nie tylko nie tracić pieniędzy, ale też lepiej dbać o środowisko? Dowiesz się z artykułu: