


01
Social selling – czym NIE jest, jak wdrożyć go do swojej strategii sprzedażowej oraz o czym pamiętać? Odpowiada nasza Senior New Business Manager Aleksandra, na łamach mobiletrends.pl:



02
Kolejny certyfikat potwierdzający umiejętności digital marketingowe do zdobycia. Google wprowadza “The Digital Marketing & Ecommerce certificate”:



03
Liczy się cel, a nie platforma, czyli który kanał social mediowy wybrać w zależności od celu biznesowo-marketingowego naszej firmy?



04
Ciałopozytywny marketing. Jak tworzyć kampanie pełne zrozumienia i pozytywnej reprezentacji osób plus-size?



05
Prowadzisz lokalny biznes? Myśl o Klientach i ustawiaj godziny otwarcia firmy w wizytówce Google w dni świąteczne i wolne od pracy. Dokładna instrukcja w artykule:



06
Instagram testuje nowy, pełnoekranowy feed. Czy inspiracja zaczerpnięta od największej konkurencji utrzyma się na dłużej?