


01
Rozbieżności w Google Analytics – dlaczego Safari utrudnia zbieranie danych i co ma z tych wspólnego efekt ITP? Wyjaśnia nasz Junior SEM Sepcialist Krystian:
❯ Efekt ITP, czyli skąd się biorą dziwne statystyki w Google Analytics



02
Nadchodzące trendy, tym razem w marketingu. Wzrost znaczenia technologii i sztucznej inteligencji to nie wszystko, czego możemy się spodziewać.



03
Instagramowa karuzela to najbardziej angażujący rodzaj posta. Jak robić to dobrze? W artykule 7 cennych wskazówek dla twórców contentu:



04
Koniec z niefortunnymi pomyłkami? Whatsapp wprowadza możliwość odsłuchania wiadomości głosowej przed wysłaniem:



05
Google Analytics i Shopify. Jak skutecznie skonfigurować narzędzie z trzecią największą platformą e-commerce?



06
Storytelling, prywatność, zoptymalizowana tożsamość marki – taki będzie digital marketing w 2022 roku.