Semówka 21.38 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 09.2021
 
Semówka 21.38 – czyli co warto przeczytać

Semówka 21.38
– czyli co warto przeczytać

01

Od 30 czerwca stracimy możliwość tworzenia i edytowania rozszerzonych reklam tekstowych. Sprawdźcie oficjalny komunikat od Google, by przygotować się na tworzenie reklam elastycznych:

02

Jak prowadzić odnoszące sukcesy kampanie Google Ads? Sprawdźcie porady, jak kreatywnie wykorzystać teksty reklamowe, grafiki i video

03

Jeśli w swoich działaniach nie uwzględniacie jeszcze wskaźnika customer lifetime value, koniecznie sprawdźcie jego potencjał:

04

Landing page, niczym doskonale skomponowana witryna sklepowa, powinien mocno zainteresować potencjalnych klientów. Jak zatem poprawić jakość naszych landingów? Sprawdźcie sami:

05

Machine learning, czyli o tym, jak podejmować dobre decyzje w oparciu o dane:

06

Czy TikTok stanie się oficjalnym kanałem biznesowym? Google negocjuje indeksowanie contentu z Instagrama i TikToka

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry