


01
Odkryjcie razem z nami czym jest moc treści w Content Marketingu!
❯ Content marketing, czyli treść to dopiero początek. Te rozwiązania skutecznie wspierają sprzedaż



02
Tekst naszej ekspertki SEO pomoże Wam dowiedzieć się, czym jest linkbuilding! Sprawdźcie koniecznie 🙂
❯ Link building – co to jest i dlaczego jest ważny?



03
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.



04
Czym są reklamy displayowe? Sprawdźcie w tekście!
❯ What Are Display Ads: A Complete Guide for Digital Marketers



05
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! Od 30 czerwca w Google nie będzie już można tworzyć rozszerzonych reklam tekstowych! Jak się na to przygotować?
❯ Google Plans to Sunset Expanded Text Ads: Here’s What Advertisers Can Do



06
Google Data Studio jest świetnym narzędziem do budowania dashboardów. Niestety, niektóre przydatne funkcjonalności są nieco ukryte i trudno je znaleźć. Sprawdźcie smaczki zebrane przez Damiana Ramsa na jego blogu!
❯ 6 funkcjonalności w Google Data Studio, których możesz nie znać