


01
SEO, czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki to branża, której obce jest słowo „stagnacja”. Więcej o tym temacie napisała nasza SEO Specialist – Alicja Stojek.



02
Dobieranie odpowiednich fraz kluczowych jest niesamowicie ciężkie, ale czy aby na pewno? Sprawdźcie tekst naszej SEO Specialist – Mariki Kowalskiej.
❯ Jak dobrać odpowiednie frazy kluczowe dla swojej strony?



04
Tworzenie jakościowych i wciągających treści z myślą o publikacji w sieci to ogromne wyzwanie. Niemal na każdym kroku zasypywani jesteśmy informacjami, artykułami i tekstami, z których wybranie najbardziej wartościowych nie jest łatwe. Każda witryna wymaga contentu, ale sama treść to za mało.
❯ Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?



05
Oto ciekawe przykłady dotyczące reklam jedzenia. Sprawdźcie, jeśli szukacie inspiracji!
❯ From the crunch to the close-up, 5 tested creative tactics for mouthwatering food ads



06
Poznajcie pięć sposobów na wdrożenie Google Analytics przygotowanych przez Damiana Ramsa, który już 10 września poprowadzi warsztaty z analityki podczas semKRK#18!
❯ Wdrażanie Google Analytics na 5 sposobów – który jest najlepszy?