


01
Na potrzeby raportu e-commerce w Polsce 2021 sporządzonego przez Senuto, Łukasz Suchy (nasz Senior SEO Specialist) przygotował dokładną analizę sklepu empik.com. Zapraszamy do lektury:
❯ E-COMMERCE W POLSCE 2021. Sklepy internetowe z najlepszym SEO



02
Nasz CEO Krzysztof Marzec bierze pod lupę analizę trendów Lockdown 2.0 końca 2020 roku – czy się sprawdziła się oraz czego nauczyła nas odnośnie przyszłości?
❯ Jak zmieniają się zachowania użytkowników sieci? Lekcje z dwóch lockdownów



03
Niezależnie od tego, czy pozycjonowanie realizujemy na własną rękę czy korzystając z usług agencji, jedną z podstawowych czynności, powinna być analiza wyników. A o tym, jak robić to skutecznie opowiada nasz Senior SEO Specialist Jakub Zeid.
❯ Jak analizować wyniki pozycjonowania?



04
Automatyzacja daje marketerom możliwość skupienia się na kreatywnych i strategicznych aspektach swojej pracy. O wdrażaniu automatyzacji przeczytacie w artykule:
❯ As consumer decision-making gets more complex, automation helps to simplify



05
Szybki rozwój e-commerce (warunkowany oczywiście szalonym 2020 rokiem) oznacza, że konsumenci mogą szybko znaleźć to, czego potrzebują, z dowolnego miejsca. Rosną też ich oczekiwania – czy Twoja strona jest na to gotowa?
❯ Why should 73% of Polish websites have a closer look at their mobile user experience?



06
Projektowanie produktów było kiedyś dość proste: stwórz produkt wysokiej jakości, dodaj do niego odpowiednie “doświadczenie klienta”. Teraz taki sam projekt wymagać będzie uwzględniania znacznie bardziej skomplikowanej podróży klienta…
❯ Real Transformation and Disruption Takes Convergent Design