Semówka 21.13 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 04.2021
 
Semówka 21.13 – czyli co warto przeczytać

Semówka 21.13
– czyli co warto przeczytać

01

UTMy – dlaczego warto z nich korzystać? Praktyczną checklistę jak je tworzyć znajdziecie w poradniku:

02

Od wprowadzenia pierwszego lockdownu minął już rok. Pora na podsumowanie zmian, jakie zaszły w branży marketingowej od tego czasu:

03

Automatyczne rekomendacje produktowe na oglądamy filmie, czyli o nowym pomyśle YouTube przeczytacie w artykule:

04

Powyższe eksperymenty to nie koniec zmian, jakie może zafundować nam Youtube. Czy szykuje się rewolucja – biorąc pod uwagę również testy Facebooka, który chce ukryć przycisk “Lubię to”?

05

Zmiany zachowań konsumenckich, masowe przenoszenie biznesów do sieci – czyli podsumowanie e-commerce “w nowej rzeczywistości” i prognozy na przyszłość:

06

Czym są Core Web Vitals? Dlaczego są takie ważne oraz jak je mierzyć – dowiecie się z bloga:

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry