SEMówka #2.37 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2017
 
SEMówka #2.37 – czyli co warto przeczytać

SEMówka #2.37
czyli co warto przeczytać

Zachęcamy do sprawdzenia naszej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka to seria artykułów, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

01

Nowy interfejs kusi niedostępnymi wcześniej funkcjami. W nowym interfejsie AdWords sprawdzimy, ile dni upłynęło pomiędzy konwersją a kliknięciem lub zobaczeniem reklamy przez użytkownika.

02

Element Visibility to nowy wbudowany typ reguły dostępny w GTM. Pomoże śledzić rzeczywiste wyświetlania konkretnych elementów na stronie. Więcej informacji o nowej funkcji na blogu Simo Ahavy.

03

Jak poprawić konwersje na urządzeniach mobilnych. Kilka UX-owych sztuczek.

04

Wykorzystaj słowa z long taila do zwiększania ruchu na bardziej ogólne frazy.

05

Zobacz, dlaczego warto wykorzystać reklamy produktowe z funkcją prezentacji.

06

Zaprzyjaźnij się z segmentami w Google Analytics.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry