Zachęcamy do sprawdzenia naszej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka to seria artykułów, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.
01
Nowy interfejs kusi niedostępnymi wcześniej funkcjami. W nowym interfejsie AdWords sprawdzimy, ile dni upłynęło pomiędzy konwersją a kliknięciem lub zobaczeniem reklamy przez użytkownika.
❯ AdWords adds ‘Days to Conversion’ segmentation for sales cycle insights
02
Element Visibility to nowy wbudowany typ reguły dostępny w GTM. Pomoże śledzić rzeczywiste wyświetlania konkretnych elementów na stronie. Więcej informacji o nowej funkcji na blogu Simo Ahavy.
03
Jak poprawić konwersje na urządzeniach mobilnych. Kilka UX-owych sztuczek.
❯ How to Create the World’s Easiest Mobile Checkout Experience
04
Wykorzystaj słowa z long taila do zwiększania ruchu na bardziej ogólne frazy.
❯ How to use long-tail keywords to build your short-tail rankings
05
Zobacz, dlaczego warto wykorzystać reklamy produktowe z funkcją prezentacji.