Przeglądanie setek witryn internetowych, dotarcie do najistotniejszych treści z punktu wiedzenia prowadzenia kampanii SEM to bardzo pracochłonna praca, dlatego naszym celem jest dostarczenie wam listy najciekawszych newsów z ostatniego tygodnia.
Nasze SeoStories to cotygodniowa porcja linków do najciekawszych publikacji ze świata marketingu wyszukiwarek. W naszych raportach znajdziecie najnowsze wiadomości z portali, stron i blogów o tematyce SEM. Dzięki nam będziecie zawsze na bieżąco.
W dzisiejszym wydaniu mamy dla was kilka rzeczy wartych przeczytania.
Mariusz Gąsiewski udostępnił Global Business Map, niezwykle interesujący raport, w którym możemy poznać liczby dot. rynku reklamowego w interncie w 48 krajach świata, to świetny materiał do anliz i planowania kampanii dla klientów poza granicami naszego kraju.
Obszerna informacja na temat pierwszego polskiego Google+ HangOut dotyczące SEO.
http://www.silesiasem.pl/polski-seo-hangout-na-zywo
Konferencja SES San Francisco 2012 wzbudza wiele emocji w światku SEM, ciekawa relacja ze spotkania branży internetowej z Mattem Cuttsem na stronie:
http://www.stateofsearch.com/matt-cutts-ses-san-francisco/
Krótka, ale treściwa notka od Saubrabh Sharma, w której obwieszcza przyznanie nowych URLi profilom celebrytów i znanym markom na Google Plus.
https://plus.google.com/u/0/109179785755319022525/posts/aWREtiDhse2
Na blogu SeoMoz możemy poznać kilka pomysłów jak pozyskiwać linki dla witryny klienta.
http://www.seomoz.org/blog/eight-link-building-tips-whiteboard-friday
Następna dawka najciekawszych newsów już za tydzień!