Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2015
 

Reklamy robimy dla ludzi i  w  myśl tego powinniśmy się ich chociaż trochę zrozumieć. Jeśli reklamujemy nasz sklep z zabawkami, a odwiedziła go kobieta – wyświetlmy zabawki edukacyjne. Jeśli to był mężczyzna – zdalnie sterowane spalinowe samochodziki, którymi można rozpędzić się do 60km/h. Zdecydowanie lepszy efekt. A mówiąc poważnie – w Google Display Network mamy dużo użytkowników, których wiek, płeć i stan rodziny są nam znane – wykorzystajmy to do kierowania lepszych, bardziej precyzyjnych reklam.

Zapraszamy do przeczytania tekstu Krzysztofa Marca w „Mensis” zatytułowanego „Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze”, z którego dowiecie się, o czym warto pamiętać, uruchamiając remarketing w AdWords str. 77.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry