RemaDays – święto reklamy w najlepszym wydaniu!

RemaDays – święto reklamy w najlepszym wydaniu!

RemaDays
- święto reklamy w najlepszym wydaniu!

Targi RemaDays to największe w Polsce święto druku i reklamy. Jako DevaGroup pojawiliśmy się na nich już po raz trzeci, aby świętować razem z branżą reklamową oraz żeby poszerzyć świadomość przedstawicieli firm związaną z działaniami Google Ads oraz SEO. Zapraszamy na naszą relację!

Trzydniowe święto rozpoczęło się 23 marca i była to już 17 edycja tego międzynarodowego wydarzenia. Organizatorzy jak co roku zadbali o świetny (i darmowy) dojazd z Dworca Centralnego oraz z Lotniska wprost pod hale, gdzie odbywały się targi. Do 26 marca hale E i F z kompleksu PTAK Warsaw EXPO były miejscem wielu rozmów, wymiany doświadczeń i prezentacji najnowszych technologii i produktów. Jeśli jesteśmy już przy prezentacjach, to podczas tej edycji nasi eksperci zaprezentowali się w 3 tematach w ciągu dwóch dni.

W czwartek 24 marca o działaniach Google Shopping opowiedział Senior SEM Specialist w DevaGroup – Przemysław Biegacz, a zaraz po nim o podstawach SEO swoją prelekcję wygłosił Marek Stokowski. Oba spotkania zostały przyjęte przed zgromadzonych słuchaczy bardzo ciepło, a kolejki do prywatnych rozmów po prelekcjach naszych ekspertów ustawiały się od razu.

Źródło: https://www.remadays.com/pl/dla-zwiedzajacych/remacongress/

 

Nasi eksperci opowiedzieli m.in. o: tytułach produktów dla reklam Google Shopping, o tym, gdzie się wyświetlają, jak powinny być skonstruowane oraz jaki jest ich bezpośredni wpływ na wzrost współczynnika CTR naszych reklam. Z tym tematem wystąpił Przemysław Biegacz, który w naszym zespole zainaugurował prelekcje DevaGroup na RemaDays. Nasz ekspert SEM wyjaśnił, czemu tytuły są tak bardzo ważne w kampaniach Google Ads i przedstawił krótko wytyczne wyszukiwarek, które narzucają nam odpowiednią strukturę dla tych nazw. Opowiedział też o optymalizacji tytułów produktów i przedstawił najlepsze praktyki z nią związane. Wśród nich wymienił np. dodawanie słów kluczowych do tytułów produktów, umieszczanie najważniejszych informacji na ich początku, czy też testowanie prezentowanych struktur tytułów.

Źródło: Prezentacja Przemysława Biegacza

 

Z kolei Marek Stokowski, nasz SEO specialist, który występował tuż po Przemysławie, wziął pod lupę pozycjonowanie i przeanalizował je pod kątem działań, które każdy może wdrożyć w swoim serwisie samodzielnie. Marek wyszedł od definicji SEO i tego, co składa się na działania pozycjonera. Podpowiedział, co właściciele sklepów i serwisów powinni konsultować z pozycjonerami (m.in. zmiany struktury serwisów, zakup linków z „allegro”, migracje strony).

Źródło: Prezentacja Marka Stokowskiego

 

Podał konkretne źródła wiedzy, potrzebne osobom, które chcą zacząć samodzielnie pozycjonować swoje strony. Podpowiedział też, na jakie błędy w serwisie zwracać uwagę i w jaki sposób na nie reagować, by nie stracić ruchu organicznego, w jaki sposób kontrolować ten ruch, jakich używać do tego narzędzi. Przeanalizował pokrótce całą strukturę serwisu i rodzaje treści, które powinniśmy w nim umieszczać. Nie ominął również aspektu linkowania. 

Zdjęcie z prelekcji Marka Stokowskiego – SEO Specialist w DevaGroup.

 

Podczas RemaDays na odwiedzających czekały strefy Relax Zone, restauracje i kawiarenki, gdzie można było doładować siły oraz przekąsić smakowite przekąski. Dużym ułatwieniem była również aplikacja na telefon, która wskazywała drogę do stoisk danych wystawców. 

Uczestnicy RemaDays 2022 / Źródło: https://www.remadays.com/pl/final-targow-remadays-warsaw-2022/

Ostatni dzień Targów RemaDays rozpoczęliśmy od zapraszania firm, które przyjechały ze swoimi stoiskami, na webinar online, który odbył się 29 marca i dotyczył działań związanych z branżą reklamową. Pełny zapis tego webinaru można zobaczyć tutaj:
https://youtu.be/nCXrs4IaSmc 


Natomiast panel prelegentów otworzył Tomasz Trzósło, który opowiedział o tym, jak dobrze wybrać agencję SEM/SEO/Marketingową! W swoim wystąpieniu prelegent wskazał  działania, które powinniśmy podjąć jeszcze zanim zaczniemy współpracę z agencją, a nawet wcześniej, przed wysłaniem oferty.

Zwracał uwagę m.in. na to, iż powinniśmy przeanalizować wszystkie działania, które zawiera nasza usługa, dopytać, co jest płatne w ramach naszego abonamentu, a za co musimy dopłacać. Jak powiedział tańsza oferta może się bowiem okazać droższa, jeśli doliczymy koszta dodatkowo, nad którymi wcześniej się nie zastanawialiśmy.

Źródło: Prezentacja Tomasza Trzósło

Prelegent słusznie zauważył też, że agencję warto sprawdzić również pod kątem wiedzy i doświadczenia, które posiadają konkretni specjaliści. Jak podpowiedział, można to szybko sprawdzić, np. na LinkedIn. Nasz prelegent omówił również szczegółowo brief dla agencji i jego pożądaną zawartość. Jego wystąpienie było w efekcie checklistą do „odhaczenia” dla wszystkich właścicieli serwisów, którzy poszukują agencji do współpracy i pragną mieć pewność, że powierzają swój serwis specjalistom.

 

Prezentacje z RemaDays do pobrania

Tutaj!

 

RemaDays 2022 oceniamy bardzo pozytywnie. Dziękujemy organizatorom za możliwość prezentacji naszych prelekcji podczas RemaCongress oraz wszystkim uczestnikom i wystawcom za miłe przyjęcie naszych zaproszeń na webinar oraz obecność na nim! Hasło tej edycji brzmiało: „KreaTYwni. Otwarci na nowe.” i zdecydowanie tacy są właśnie wszyscy Państwo! 🙂 Integracja branży jest niesamowita i bardzo dobrze być jej częścią! 

Wszystkich zaznajomionych z branżą reklamową zachęcamy do zapisu na nasz newsletter, gdzie do pobrania jest m.in. darmowy e-book dla Państwa branży dotyczący widoczności w sieci wybranych firm wystawiających się na RemaDays 2022.

Darmowy e-book od DevaGroup do pobrania po zapisie na newsletter!

Sekcja tło

Pobierz e-book od Devagroup!

Do zobaczenia za rok! Przedstawiciele marketingu DevaGroup na RemaDays: Kamil Leśniak i Justyna Przygoda (autorzy tego wpisu) 🙂

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Justyna Przygoda
Były pracownik na stanowisku Social Media & Content Specialist. Od 5 lat z pasją i zapałem zajmuję się słowem pisanym, a od 2 mediami społecznościowymi. Doświadczenie w dziennikarstwie pozwoliło mi uwierzyć w moc słów. Działanie w social mediach sprawiło, że stawiam człowieka na początku każdej historii. Prywatnie nieuleczalna miłośniczka planszówek, stand-upów i gór.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry