Od 20 lipca 2015 roku można zdawać po polsku nowy certyfikat AdWords z reklamy mobilnej. Kurs przygotowujący do egzamin również jest już dostępny po polsku.
Tak samo jak w przypadku poprzednich egzaminów, warto jest przeczytać kurs w całości, ponieważ zdarza się, że prawidłowa odpowiedź na pytanie jest niemal dokładnym cytatem z kursu. Dobrze jest również przeczytać raporty przygotowane przez Nielsen, można w nich znaleźć odpowiedzi na kilka pytań.
Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.
Egzamin, tak samo jak pozostałe, jest ważny 12 miesięcy i po tym czasie należy go powtórzyć.
Do zaliczenia potrzebne jest 80% prawidłowych odpowiedzi.
Na zdanie jest 90 minut, co jest czasem w zupełności wystarczającym.
Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.
Egzamin nie jest bardzo trudny, zawiera on pytania z samego ustawiania kampanii AdWords oraz ogólne pytania o aplikacjach i stronach mobilnych. Zdarzają się pytania w których największą trudnością jest przeczytanie go i znalezienie czy różnią się odpowiedzią, poniżej wklejam przykład takiego pytania 😉