Reklamy mobilne – Certyfikat Google AdWords

Zespół DevaGroup
Zespół DevaGroup
Archiwum 08.2015
 

Od 20 lipca 2015 roku można zdawać po polsku nowy certyfikat AdWords z reklamy mobilnej. Kurs przygotowujący do egzamin również jest już dostępny po polsku.

Tak samo jak w przypadku poprzednich egzaminów, warto jest przeczytać kurs w całości, ponieważ zdarza się, że prawidłowa odpowiedź na pytanie jest niemal dokładnym cytatem z kursu. Dobrze jest również przeczytać raporty przygotowane przez Nielsen, można w nich znaleźć odpowiedzi na kilka pytań.

mobilna1

 

Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.

Egzamin, tak samo jak pozostałe, jest ważny 12 miesięcy i po tym czasie należy go powtórzyć.

Do zaliczenia potrzebne jest 80% prawidłowych odpowiedzi.

Na zdanie jest 90 minut, co jest czasem w zupełności wystarczającym.

Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.

 

 

Egzamin nie jest bardzo trudny, zawiera on pytania z samego ustawiania kampanii AdWords oraz ogólne pytania o aplikacjach i stronach mobilnych. Zdarzają się pytania w których największą trudnością jest przeczytanie go i znalezienie czy różnią się odpowiedzią, poniżej wklejam przykład takiego pytania 😉

 

pytanie z egzaminu z reklamy mobilnej

Zespół DevaGroup
Zespół DevaGroup

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry