Ekosystem reklamowy Google czeka duża zmiana. Jednak bez obaw! Zmiana dotyczyć będzie sposobu nazewnictwa narzędzi do reklamowania oraz unifikacji nazw poszczególnych produktów. Jedyna obawa może dotyczyć pozbycia się starych obrazków z prezentacji czy przyzwyczajenia się do nowej nomenklatury. Rebranding ma na celu ujednolicenie nazw oraz ma sprawić aby korzystanie z nowych nazw było mniej zawiłe, zmiany mają też związek z dalszm rozwojem produktów reklamowych giganta z Mountain View. Zmiany będą opowiązywać od 24 Lipca. Od tego czasu po ponad 18 latach funkcjonowania trzeba będzie się pożegnać nazwami oraz logotypami dla AdWords, DoubleClick, Analytics 360. Poniżej możecie zobaczyć jakie zajdą zmiany.
Stare i poczciwe AdWords zamieni się teraz w GOOGLE ADS
Platforma DoubleClick oraz Analytics 360 będą teraz scalone pod nazwą GOOGLE MARKETING PLATFORM
DoubleClick for Publishers i DoubleClick AdExchange będą teraz znane jako GOOGLE AD MANAGER
Źródło: https://adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html