Dzięki nowej funkcji, która zostanie udostępniona przez Google, można dokonywać masowe zmiany w kampanii AdWords. Na razie opcja dostępna jest tylko na wybranych kontach, jednak po testach planowane jest udostępnienie narzędzia wszystkich managerom kont AdWords.
Udostępniono listę działań, jakie można wykonać za pomocą narzędzia na różnych poziomach konta:
Poziom słowa kluczowego:
wyszukanie i zmiana słowa kluczowego lub w URLu
zmiana stawek
podniesienie lub obniżenie stawek
zmian dopasowania słów kluczowych
Poziom tekstu reklamowy:
wyszukanie i zmiana tekstu w reklamie lub URLu
zmiana wielkości liter w tekście reklamowym
Poziom grupy reklamowej:
podniesienie lub obniżenie stawek
ustalenie nowych stawek
Poziom kampanii:
podniesienie lub obniżenie stawek
ustalenie nowych budżetów
Screen prezentuje przykład zamieszczony na blogu Inside AdWords jak w prosty sposób zamienić jedno słowo w kilkudziesięciu tysiącach tekstów reklamowych.