Jak skutecznie prowadzić działania reklamowe w Google? Jak wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi? Jak optymalizować kampanie, aby osiągać więcej i wydawać mniej? I wreszcie, jak analizować swoje działania, by podejmować trafne decyzje biznesowe? Jeśli szukasz rzetelnych odpowiedzi na te pytania, koniecznie sięgnij po najnowsze wydanie książki „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów”.
Spis treści
Co znajdziesz w środku?
Marketing internetowy w Google to 384 strony porad z zakresu pozycjonowania, Ads i analityki, które pomogą Ci lepiej zrozumieć marketing internetowy w Google, opanować narzędzia reklamowe Google i skutecznie analizować swoje działania. Książka stanowi kompleksowe źródło wiedzy, łącząc teorię z praktyką i dostarczając czytelnikom skutecznych strategii oraz wskazówek gotowych do wdrożenia.
W publikacji znajdziesz 12 rozbudowanych rozdziałów poświęconych tematyce marketingu internetowego. Poruszane są w nich kwestie dotyczące m.in.: strategii marketingowej, Google Ads, sieci reklamowej Google, SEO, Google Analytics, współpracy z agencją czy rekrutacji na stanowisko specjalisty SEM. Każdy rozdział został napisany z myślą o praktycznym zastosowaniu wiedzy, co czyni książkę doskonałym narzędziem dla marketerów, właścicieli biznesów oraz osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEM.
Autorami książki są branżowi wyjadacze z dziedziny SEM, SEO i analityki – Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło i Marta Koziarz, którzy posiadają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie. Ale to nie wszystko! Zaprosiliśmy również ekspertów, którzy podzielili się swoimi komentarzami – wśród nich znajdziecie: Andrzeja Brandta, Anetę Krystosik, Annę Moczulską, Bartłomieja Kaczmarczyka, Dawida Wydrę, Krzysztofa Wrońskiego, Martę Kusowską, Roberta Rydza-Mościckiego, Piotra Rudnickiego, Łukasza Kosuniaka, Paulinę Wiktorską, Marcina Wsół, Krzysztofa Modrzewskiego, Łukasza Chwiszczuka, Katarzynę Baranowską, Ewelinę Podrez-Siama, Grzegorza Miłkowskiego, Pawła Gontarka, Martynę Zastrożną, Emilię Pakulską, Szymona Słowik i Bartłomieja Firmantego. W książce znalazło się także miejsce na cenne wskazówki od specjalistów z DevaGroup, takich jak: Łukasz Jeleń, Łukasz Suchy, Kamil Sroka, Dorota Kika, Krzysztof Dudzik i Dagmara Kałkus.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie wzbogacono również o dodatkowy rozdział dotyczący rekrutacji na stanowisko specjalisty SEM. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki na temat procesów rekrutacyjnych, rozmów kwalifikacyjnych oraz najczęściej zadawanych pytań, które pomogą Ci przygotować się do zdobycia wymarzonej pracy.
Pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo, kody QR prowadzące do uzupełniających treści oraz interaktywny dokument zawierający najważniejsze zmiany w narzędziach, aktualizacje oraz najnowsze informacje z branży SEM i SEO, a także zniżki na narzędzia i wydarzenia branżowe.
Dlaczego książka o marketingu internetowym?
Branża marketingu w internecie to jedna z najbardziej nieprzewidywalnych i dynamicznych dziedzin, której towarzyszą ciągłe zmiany, dlatego aktualizowanie swojej wiedzy oraz poszerzanie kompetencji stanowi nieodłączny element rozwoju każdej osoby, która chce prowadzić skuteczne działania reklamowe. Dlaczego warto czerpać wiedzę z książki Marketing internetowy w Google?
Praktyczna wiedza od ekspertów
Marketing internetowy w Google to efekt współpracy praktyków, którzy na co dzień pomagają firmom reklamować się w Google i osiągać lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu masz pewność, że porady i strategie zawarte w książce zostały przetestowane w realnym środowisku i na „żywych organizmach”. Dzięki tej książce zyskujesz przewagę konkurencyjną, mając dostęp do wiedzy specjalistów, którzy rozumieją aktualne wyzwania w marketingu internetowym i wiedzą, jak je rozwiązywać w praktyce.
Kompleksowe podejście do marketingu internetowego
Marketing internetowy w Google zawiera szczegółowe informacje na temat skutecznych działań reklamowych w internecie, narzędzi reklamowych Google, pozycjonowania oraz analityki internetowej. Dzięki kompleksowemu podejściu książka łączy zagadnienia Ads, SEO oraz analizy danych, umożliwiając lepsze planowanie i zarządzanie działaniami SEM.
Dla specjalistów i początkujących
Książka Marketing internetowy w Google szczegółowo wyjaśnia zagadnienia SEM i SEO oraz dostarcza wiedzy teoretycznej i praktycznej. Dzięki swoim uniwersalnym treściom pozycja skierowana jest zarówno do specjalistów, jak i osób, które mają podstawową wiedzę w tym temacie, np. początkujących marketerów, właścicieli biznesów czy studentów. Publikacja oferuje kompleksowe omówienie narzędzi marketingowych, a także praktyczne porady dotyczące optymalizacji kampanii i analizy wyników. To doskonałe kompendium wiedzy, które pomaga rozwijać umiejętności i skutecznie wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing internetowy. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem i minitestem, który przypomina pytania z oficjalnego egzaminu certyfikacyjnego Google. Dzięki temu możesz na bieżąco utrwalać zdobytą wiedzę i przygotować się do zdobycia oficjalnych certyfikatów, które mogą zwiększyć Twoje szanse na rynku pracy.
Gdzie zdobyć książkę Marketing internetowy w Google?
Książka jest dostępna w regularnej sprzedaży na oficjalnej stronie wydawnictwa Helion oraz Onepress.
Zdobądź swój egzemplarz i przekonaj się, jak skuteczniej prowadzić działania marketingowe w Google!


Kup książkę już teraz!
Zdobądź wiedzę na temat marketingu internetowego w Google