Koniec działań w social media. Adobe Polska znika z social media

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014
 

Adobe Polska poinformował o zamknięciu swoich kont polskojęzycznych w kanałach social media. Firma nie podała, jaka jest konkretna przyczyna takiej radykalnej decyzji.

25 marca na fanpafe’u Adobe Polska pojawiła się informacja o wycofaniu marki z mediów społecznościowych. Podobna wiadomość pojawiła się na Twitterze. Wszyscy fani, którzy chcą być na bieżąco z działaniami firmy, mogą śledzić jej anglojęzyczne profile. Adobe chce zmienić strategię obecności marki na polskim rynku, ma wiązać się z tym również podjęcie decyzji o braku obecności w mediach społecznościowych.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry